Us convidem a la inauguració de la restauració de la premsa de Can Déusiau, situada al carrer Verge Maria, i que tindrà lloc el dissabte, 14 de juny, a les 13 h.
Aquesta premsa, de cos de roure autòcton de 3 tones de pes, va ser construïda a mitjans del segle XVII, juntament amb la casa. La primera referència escrita data de l’any 1693, arran d’un contracte de compravenda que trobem en els documents notarials de l’Arxiu Històric Comarcal de La Selva. Pertany a la modalitat de premsa de biga, utilitzada durant els segles XVII i XIX per a l’elaboració d’oli i vi.
A través de la recuperació d’aquesta premsa es pot documentar el passat colomenc i és una bona eina per aprofundir en la nostra història.
La premsa va ser una donació del Sr. Antoni Planas i la restauració ha estat duta a terme per Marc Valls.
Aprofitem l'ocasió per convidar-vos a participar als actes que s'han programat en motiu de la 9a edició de la Revolta dels Segadors. Us adjuntem el programa d’actes.
-Dissabte, 14 de juny.
Durant tot el dia:
Mercat d’artesans, amb demostracions i tallers.
Demostració dels oficis típics de l’època, teixidors de lli, fàbrica de vidre, pagesos del vi i de la sega, moliners, encunyació de moneda.
Mostra d’un campament de l’època, recreació del campament militar de Leonardo de Moles, que va cremar i enderrocar tota la vila i les masies del voltant.Bales de plom
Visita de la campana Llibertat, campana itinerant d’arreu dels països catalans.
Demostració de jocs JUGANET.
Jocs per nens, LA GRANJA DELS JOCS.
Visites guiades, activitat gratuïta, més informació al dors.
Matí:
10:00h – 14:00h Passejades amb ponis a càrrec del club hípic “Natura a Cavall”
10:00h Cercavila gegantera, amb els gegants de Santa Coloma i Riudarenes. Ens visitarà el capgròs Salvi Martí.
En acabar la cercavila es farà sonar la campana Llibertat i lectura del manifest, ens campana-llibertatacompanyaran els grallers de l’E.M.M. Josep Carbó.
12:00h. Concert amb el grup A GRANEL, Plaça Farners. Vídeo
Tarda.
17:14h. Jornada Castellera amb la colla dels XIQUETS DE VILAFRANCA.
En acabat, lectura del manifest SOM ESCOLA, actes a Barcelona d’Òmnium Cultural.
18:30h. Concert amb MIQUEL ABRAS, Plaça Farners. Vídeo
19:45h. Xerrada sobre la REVOLTA A SANTA COLOMA DE FARNERS i presentació del llibre CORPUS DE SANG, a càrrec de Miquel Borrell i Assumpció Cantalozella al pati de la Casa de la Paraula.
21:00h. Pregó, a càrrec de Miquel Borrell.
Tot seguit, SOPAR POPULAR. Menú: amanida catalana, pollastre al forn amb guarnició, postres, pa, vi i aigua, i copeta de moscatell. Preu: 13€ (venda de tiquets al Bar Sport, a Can Feliu i a Can Net).
22:30h. Estrena del curtmetratge TEMPS DE REVOLTA, a càrrec de la Sega 1640. Tràiler del curtmetratge
23:20h. Correfoc, a càrrec dels DIABLES D’EN PERE BOTERO. VídeoPere Botero!
00:15h. Concert a la plaça, a càrrec de:
Mapi’s Friends Band (la Selva)Mapis Band
Vídeo
Ze esatek (Euskal Herria)Ze Esatek
Vídeo
-Diumenge 15 de juny.
Durant tot el dia:
Mercat d’artesans, amb demostracions i tallers.
Demostració dels oficis típics de l’època, teixidors de lli, fàbrica de vidre, pagesos del vi i de la sega, moliners, encunyació de moneda.
Mostra d’un campament de l’època, recreació del campament militar de Leonardo de Moles, que va cremar i enderrocar tota la vila i les masies del voltant.
Jocs per nens, LA GRANJA DELS JOCS.
Visites guiades, activitat gratuïta, més informació al dors.
Espectacle de falcons, a càrrec de Mapa Mundi. Una exhibició al matí i una a la tarda.
Matí:
11:00h. Espectacle de màgia, a càrrec de Isaac Trias.
12:00h. Sardanes, a càrrec de La Cobla de Farners.
Tarda:
15:15h. Campionat de botifarra, a càrrec dels pioners a sota les voltes. Inscripció: 15€, inclou entrepà i beguda.
18:30h. Botifarrada popular.
21:00h. Trabucaires i fi de festa.
Durant tot el cap de setmana signa un vot per la Independència. A càrrec de Farners per la Independència, territorial de l’ANC.
dissabte, 14 de juny del 2014
REVOLTA DELS SEGADORS Santa Coloma, 14 i 15 de juny del 2014
Etiquetes de comentaris:
fires i festes
dissabte, 31 de maig del 2014
COMUNICAT EN SUPORT A CAN VIES
Des de la gestora volem fer un comunicat en suport al Centre Social Can Vies, desallotjat aquesta setmana.
Tenint en compte que durant la darrera trobada ja vam donar el nostre suport explícit i que alguns dels nostres espais també són ocupats volem així expressar la nostra solidaritat.
Si ningú ens diu el contrari, signarem amb el llistat d'entitats que conformem la Xarxa.
Mercès per la vostra atenció!
Salut!
--
Grup de treball
Xarxa de Casals i Ateneus dels Països Catalans
Tenint en compte que durant la darrera trobada ja vam donar el nostre suport explícit i que alguns dels nostres espais també són ocupats volem així expressar la nostra solidaritat.
Si ningú ens diu el contrari, signarem amb el llistat d'entitats que conformem la Xarxa.
Mercès per la vostra atenció!
Salut!
--
Grup de treball
Xarxa de Casals i Ateneus dels Països Catalans
Etiquetes de comentaris:
casals
diumenge, 11 de maig del 2014
Insultada i expulsada d'una oficina del Banco Santander per haver parlat en català
Caterina Terrassa denuncia el tracte rebut en una sucursal de l'entitat a Palma
Foto de la sucursal del Santander on Caterina Terrassa denuncia que van passar els fets. / Foto: Google Maps.
Caterina Terrassa, treballadora per compte propi de trenta-quatre anys, denuncia que aquest dimarts passat va patir un greu cas d'agressió lingüística en una oficina bancària del Banco Santander a Palma. Hi anava a fer un ingrés, i va acabar sortint perquè el personal la va fer fora amb crits d''Amargada, els catalans esteu fatal!' Ella simplement s'havia adreçat en català a la caixera. Terrassa ha denunciat els fets a l'Obra Cultural Balear, i enviarà una carta de queixa a l'entitat. També ha fet arribar a VilaWeb un escrit amb el relat dels fets, que reproduïm tot seguit:
'El dimarts 6 de maig de 2014, a les 11 hores, vaig anar a una oficina del Banc Santander (carrer del Marquès de la Sènia, 44, 07014 Palma) per a fer un ingrés de 500 € en un compte corrent d'aquesta entitat bancària.
La caixera que m'atenia no em va dir ni una paraula ni em va mirar a la cara fins que no li vaig dir el núm. de compte corrent. Llavors em va dir: 'Dímelo en castellano', amb un to molt sec. Jo li vaig demanar en català si no m'entenia i em va dir que no. Aleshores li vaig dir que m'hauria d'entendre perquè fa feina de cara al públic, i em va demanar a veure de què treballava jo. Li vaig dir que tenia una empresa, i em va respondre: '¡Los catalanes estáis fatal!'. Jo li vaig dir que creia que qui estava fatal era ella per haver-me respost d'aquella manera i amb tant de menyspreu. Després em va dir que ella no em volia atendre, que ja ho faria el seu company. Jo li vaig dir que entesos, però que volia parlar amb la directora, i va anar a cercar-la.
Quan va arribar la directora, un client que esperava darrere meu li va dir, abans que jo pogués contar la meva versió dels fets: '¡No es verdad, yo soy testigo, ella no ha hecho nada!', referint-se a la caixera que no m'havia volgut atendre. En aquell moment vaig demanar a la directora que em deixàs contar-li el que havia passat, però no em va voler escoltar. Li vaig dir que m'imaginava que les càmeres de seguretat ho havien enregistrat tot, per si volia veure els fets.
Immediatament, però, davant la presència muda de la directora, la caixera em va fer fora amb crits i insults, i amb el braç alçat: '¡Amargada! Los catalanes estáis fatal! ¡Fuera! ¡Fuera!'. I vaig haver de sortir de l'oficina sense haver pogut fer l'ingrés. La directora en cap moment no va intentar resoldre la situació.
Tota l'estona vaig mantenir-me en català; per tant, va quedar demostrat que no hi havia un problema de comunicació, sinó que es vulneraven els meus drets lingüístics per caprici. Se'm va discriminar i agredir verbalment per haver parlat en l'única llengua pròpia i oficial de Mallorca, el català.'
VILAWEB
Etiquetes de comentaris:
bancs,
catalanofòbia
dilluns, 21 d’abril del 2014
4a Trobada de Casals i Ateneus dels Països Catalans
D'aquí un mes just, el 17 de maig, celebrarem la 4a Trobada de Casals i Ateneus dels Països Catalans a Reus.
La comissió que treballem per preparar-la us fem arribar el cartell de la jornada i els documents de treball de les taules i l'assemblea de la tarda.
També us volem demanar el següent:
- Que totes les que podeu, assistiu a la jornada.
- Que ens ajudeu a fer-ne difusió.
- Que us escriviu mitjançant a la web que ja torna estar operativa a l'espera de presentar la nova (http://www.casalsiateneus.cat/)
Us seguirem informant!
Moltes gràcies!
Salut!
--
Grup de treball
Xarxa de Casals i Ateneus dels Països Catalans
Les activitats de la IV Trobada de Casals i Ateneus dels PPCC es faran al Casal Despertaferro (carrer Martí Napolità, núm.7), amfitrió de la Trobada. El Casal Despertaferro, creat el 1991, és un dels casals populars més antics dels Països Catalans, conjuntament amb el Casal Independentista Jaume Compte de Sants (el Barcelonès). Actualment, el Casal compta amb unes 150 sòcies, a més de ser la seu d'Arran, del SEPC, del col·lectiu Dones en Acció, del col·lectiu feminista L’Hora Violeta, de l’entitat cultural El Bou de Reus, de l’entitat esportiva Club Esportiu Despertaferro, del col·lectiu GLBT del Camp H2O i de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Reus.
També utilitzen l'espai altres plataformes i col·lectius, malgrat no forma-ne part orgànicament. El febrer del 2011 el Casal Despertaferro inaugurava la seva nova seu. Un edifici de planta baixa, entresòl, primer i segon pis i terrat. La planta baixa compta amb un bar-restaurant obert a tot el públic.
El gruix de la trobada tindrà lloc a La Palma (carrer Ample, núm. 75). Aquest espai va ser construït a començaments
de segle XX per tal de realitzar-hi activitats lúdiques: balls populars, cinema, mítings, festes d’entitats i col·lectius... Actualment, és propietat de l’Ajuntament i és l’espai on habitualment les entitats de la ciutat, inclosa l’Esquerra Independentista, hi realitzen diferents activitats. La Palma compta també amb una Sala Polivalent, amb accés des de la mateixa Palma i també amb accés independent, per una capacitat legal de 400 persones. Disposa de lavabos i accés habilitat per a minusvàlids.
IV Trobada de Casals i Ateneus dels PPCC
Per a més informació sobre el Casal Despertaferro:
www.despertaferro.cat
http://blocs.mesvilaweb.cat/casaldespertaferro
www.twitter.com/casalDPF
https://www.facebook.com/pages/Casal-Despertaferro/107199002726351
Telèfon de contacte: 977323280 (Tardes)
Etiquetes de comentaris:
casals,
independència,
trobades
diumenge, 20 d’abril del 2014
LLUÍS HEREU "La llibertat no es dóna, es pren"
Història d'una bandera
A la imatge, Lluís Hereu, a la façana de la pairalia de Vilobí, davant la bandera en què es mesclen les quatre barres de Catalunya, el triangle negre de l'anarquia i el símbol de la pau, un disseny personal i particular que no és sinó una declaració de vida.
“La llibertat no es dóna, es pren”
Lluís Hereu, amic i company de Lluís Güell, en un altre temps artistes en ebullició i referents de la contracultura gironina californiana enamorada del pacifisme i les flors, continua apostant pel gaudi i la transgressió com a eines vàlides per canviar la garratibada societat actual
Era una aposta vivencial; hi havia qui deia que érem el dimoni... Sabíem que tot estava marcat per l'energia creativa
Volíem que l'art fos alguna cosa més que art, que marqués una manera de fer i de viure i que ajudés a canviar els esquemes
Lluís Güell, que era artista i estimava la vida i els amics, el va dibuixar guardat per una finestra, convertit en un follet amable que, armat amb un porró, rebia la categoria de magister en el difícil ofici de governar el temps. Lluís Güell va copsar el braó de Lluís Hereu, amic i company de primera joventut i amb el qual va viure intensament uns temps convulsos en què la llibertat no era un concepte eteri, sinó una meta que es podia atrapar amb la mà. Una batalla ferotge que va deixar víctimes i, per sobre dels condicionants d'una dictadura assassina de dissidències i imaginacions, va intentar crear un sistema alternatiu que va espantar sensibilitats aposentades, burgeses i convencionals, que es creien en possessió de l'ordre i la veritat.
Com va començar tot?
El meu pare va morir molt jove, tenia 39 anys, i el seu germà bessó, que vivia a Banyoles, em va mig afillar. Em van internar als salesians de Mataró, on vaig conèixer el confessor de Puig Antich, el pare Manero, i després vaig passar a l'escola de mestratge industrial de Sarrià, on vaig aprendre un ofici. Passava els estius a la ciutat de l'Estany, on hi havia una gran explosió cultural. Persones com Lluís Güell, Jordi Guimferrer i Antoni Mercader havien impulsat el grup Presència 63 i havien organitzat la Setmana de la Joventut, que, entre altres activitats, havia portat Joan Brossa, Joan Prats, Odette Gomis, Antoni Tàpies i Teresa Barba, integrants del Club 49 a exposar a la Pia Almoina. A mi, que encara era molt jove, aquell ambient em va seduir; vaig decidir que seria el meu món i em vaig ajuntar amb l'artista local, que era Güell.
Per què Banyoles i no Girona?
A Girona vivien artistes importants com ara Paco Torres i Emilia Xargay, però estaven abandonats per l'estament oficial, i la ciutat vivia garratibada per la pressió del clergat i les famílies de tota la vida, que tenien por de perdre poder i influència. Des de Banyoles, nosaltres vam aprofitar la potència del canvi i la recuperació de la Llotja del Tint per reunir col·lectius que, durant la dècada dels seixanta i dels setanta, havien aglutinat la cultura de la ciutat i del país i per convertir aquell espai obert en una factoria d'idees que va encabir les propostes més avantguardistes de Catalunya.
Una Catalunya morta?
Jo diria que estava viva. Funcionava allunyada dels centres de poder públic, però estava viva. Per exemple, a Can Batlle de Riudellots, la Juanita i en Ramón de Batlle havien muntat un refugi on els artistes podien treballar sense cap impediment. Hi van passar Cuixart, Guinovart, Brossa i molts altres. Per la nostra part, Jordi Guimferrer ens donava suport social i econòmic i ens convidava a concerts de jazz al Palau de la Música; en recordo un de Coleman Hawkins. Va créixer l'amistat amb Xicu Cabanyes, Lluís Güell, Josep Ponsetí i Lluís Vila, vam fer un grup i vam descobrir que junts ens ho passàvem bé. Hi havia molt divertiment, molta disbauxa, la gent no estava per dictadures ni per prohibicions; tenia ganes de xalar i, excepte Niebla, que era dels pocs que patien per viure de la pintura, els altres havíem après a fruir cada dia, que és diferent que dir “al dia”.
Un dilema complicat?
No s'ho cregui. Eren uns anys que a Barcelona hi havia una certa eufòria artística: l'art pop havia entrat amb força, nosaltres anàvem a totes les inauguracions de la René Metras, hi havia reverberació i ganes que l'art fos alguna cosa més que art, que tingués un pes específic, que marqués una manera de fer i ajudés a canviar els esquemes. Nosaltres teníem una visió lúdica de l'art i la vida, una visió que anava en contra dels esquemes, la d'una comunitat malfiada, ensopida i temorenca, i això va atraure una part de la bona societat, que va deixar els escenaris habituals i va baixar a les tavernes, perquè allà era on els artistes fèiem vida i on senyores de bon veure i avorrides, amb les quals rèiem i flirtejàvem, ens pagaven gots de vi. Quan va arribar l'època conceptual, nosaltres, que érem entusiastes de la contracultura californiana, que, com deia Cirici Pellicer, la interpretàvem, la refregíem i la vivíem, hi vam donar un caire particular, vam fer que Banyoles assolís molta potència i noms com ara Güell, Ponsetí i Vila van agafar gran ressò.
Bosch Martí deia que hi havia un grup que ho dinamitava tot.
Teníem la convicció que la llibertat no es dóna, es pren; ocupàvem espais, apostàvem per la moguda i la transgressió, ens dedicàvem a la música, a l'art, al teatre... No teníem cap intenció de buscar conflicte, i encara que deien que havíem trepitjat més d'un ull de poll, sabíem què fèiem i per què ho fèiem, sempre molt divertits i amb ganes de riure, sense plantejar-nos si allò provocava escàndol o no. Més tard, es van crear els refugis rurals, aquí a Can Hereu, a Vilobí, a Sant Marçal, a Colldecarrera, a la Vall del Bac, a Van Piculives, a Sant Martí de Llémena...
Què eren els refugis rurals?
Nosaltres veníem de la floreta, i això vol dir que el que ens agradava és el món natural, que estimen i redescobrim. I, en aquest joc, hi entrava tot: des del menjar fins als cossos nus –mai dit amb més propietat–, l'ambient i les postes de sol. El nostre model era Califòrnia. L'àcid lisèrgic (LSD), hi va jugar un paper important. Aquí, a Can Hereu, hi van viure dues noies de Santa Mònica defensores d'un hippisme total, amb una relació directa amb la natura i, és clar, aquest món també hi va ser present. Un dia, a Formentera, Pau Riba em va dir: “Noi, el que cal és canviar l'ordre dels valors.” Era el que volíem fer.
Un camí cap a la perdició?
Hi havia gent que ens criticava perquè deien que no fèiem res, però, en realitat, es vivia en una ebullició constant, i tant a Can Hereu com a Sant Marçal, a Colldecarrera i a Can Picu, hi havia una inventiva brutal (és una paraula de moda) i teníem una sensació de llibertat que ens permetia fer qualsevol cosa. La nostra era una aposta vivencial, sense cadenes, i encara que algunes persones benpensants ens presentaven com el dimoni, nosaltres crèiem que tot estava marcat per l'energia creativa. Com ja he dit, aquesta era una casa oberta on es van instal·lar des de visitants ocasionals amb ganes d'experimentar fins a gent que buscava un sostre, artistes, músics i escultors; entre d'altres, Joan Anton Palau, que aquí va pintar el seu quadre La nit. El mateix passava a Sant Marçal, on Güell va col·laborar amb el TEI en diversos muntatges: Antígona, Calígula, Electra, etc., i a Colldecarrera, on apostàvem per la natura i fèiem festes al sol.
Vostè i Lluís Güell col·laboraven d'una manera particular?
Lluís Güell era un geni, un creador, que entenia com s'havia de transformar el món que ens tocava viure i imaginava els espais per on volia que transitessin les persones. Feia uns dissenys complicats que s'havien de traduir i posar-los en pràctica i nosaltres ho fèiem mecànicament. Ell i jo manteníem una relació de germandat; jo era la persona que estava al seu costat tant en les genialitats com en les pujades i les baixades. La nostra era una amistat molt i molt divertida. Tots dos teníem un sentit oníric de la vida; més ben dit, festiu. Hi havia una mena de barra lliure, algunes festes s'havien allargat una setmana... La gent deia: “Aquests, els artistes...” I ens deixava fer, la qual cosa no volia dir que si hi havia una feina no complíssim amb els terminis; a vegades per arribar-hi ens passàvem tres nits sense dormir. Mai vam pensar que la feina fos un patiment o un càstig, sinó un element fonamental del procés creatiu. De la imaginació de Lluís Güell van sorgir obres com el Cap d'Estopes i El negre ferit de bala, però també temples lúdics com l'Skinsad de Banyoles i L'Envelat del Follet d'Olot, passant pel Saint Trop (conegut per la penya com Saint Trip) de Lloret, el Cafè del Mar, Es Paradís i el Súmmum, a Eivissa. Semblaven espais fora del temps i la realitat, però no eren sinó recintes pensats per xalar amb la millor música –què podem dir de Ravi Shankar?
Alguns d'aquests locals van tenir una mort sobtada, no?
L'Skinsad de Banyoles es va cremar, i les flames també es van menjar el Saint Trop de Lloret; el cas de L'Envelat del Follet va ser diferent. Allà, amb Piculives, Josep Serrano Serra, Damià Escuder i d'altres, vam ocupar Can Malagrida, que la coneixien com “la casa de la por”, i vam viure temps de creació i alegria. Teníem el suport d'en Joaquim de Trinxeria, tancàvem Can Xalegre a les tres de la matinada i cada dia naixia amb un repte: transformar una sala despullada en un espai enèrgic i estimulant. Güell deia que, quan estigués acabat, hi faria tocar els Rolling Stones; al final, Gay Mercader els va portar a la Monumental de Barcelona, i afegia que estava aixecant un santuari, un centre generador de bon ambient que havia d'irradiar a tota la muntanya. Potser per això va dissenyar un espai simbòlic i barroc que no era sinó un viatge al·lucinant al món dels somnis i la irrealitat. Avui podem assegurar que la proposta va ser tan trencadora i agosarada, i hi havia una acumulació de formes, volums, colors i missatges tan complexa, que la gent d'Olot es va veure superada per la circumstància mateixa. Allò i una gestió no gaire acurada dels administradors van condemnar L'Envelat a la desaparició.
De tot plegat, només n'ha quedat pols?
Havíem cregut que els refugis rurals podien ser embrions on es plantegés una alternativa a la societat. Allò va fracassar, els grups no es van consolidar, però personalment no renuncio al concepte anarquista que la llibertat és ben teva mentre no perjudiquis ningú. Faré un salt enrere, tornaré a les sessions en què Piculives, amb l'harmònica, ens enamorava l'ànima a tots i ens feia gaudir. Jo no he renunciat a aquesta filosofia. Crec que el gaudi és un element essencial de la creativitat i pot fer canviar un món habitat per una sèrie de reptilians que només pensen a fer diners i per aconseguir-ho no dubten a fer patir els que creuen que els poden fer nosa. O jo o ells som d'un altre planeta. Abans el seu no era el meu món, i avui tampoc ho és.
EL PUNT
Etiquetes de comentaris:
entrevistes,
homenots
dimarts, 1 d’abril del 2014
El monolit a l'entrada de Salitja (al trencant de can Montgé) és un homenatge a 2001 Odissea del espacio?
Si és així falta un mico a sobre
És la delimitació d'un cementiri indiu
Un lloc espiritual vaja
Un lloc de pau i reflexió espiritual
Un lloc zen
Un lloc on trobar-se amb tu mateix (si és que t'has perdut)
Vaja, un santuari de pau i reflexió on hi ha mongetes
O bé és una paret d'escalada en miniatura
O és un tòtem de l'illa de Pasqua
Potser podrem escriure els caiguts per Déu i per Catalunya
No serà un mur de les lamentacions?
I un pipican?
Potser és una trampa del Coyote
Bip bip
Marca ACME
Hi penjaran una botifarra dolça?
Potser és la primera pedra d'un puticlub
No hi voldran fer una basílica?
O una catedral?
Potser hi posaran una font
O una bevedora
Per aparcar la bici?
Per fer-hi graffitis?
I per posar-hi un pessebre?
Potser és un altar
O una taula per fer-hi sacrificis rituals?
I per amagar-te al darrera?
Potser és una porta estelar
I per seure un gegant?
Ah, ja sé. És el nou frontó de Salitja
No és pas un meteorit?
Hi ha nascut o l'hi han posat?
Un homenatge a les targetes VISA
Una làpida commemorativa????
Hi posaran Welcome to Salitja
I per darrera (ho veureu al marxar) You are leaving Salitja
Per posar-hi propaganda
Una font de les Fonts
Un far per orientar els avions
Un menhir de l'Astèrix!
No serà una de les dues taules de la llei?
No serà una bústia?
Però si és una bústia, on és el forat?
Hi faran forats per tot el veïnat?
O és per e-mails?
No serà un anunci d'una marca de cigarretes i falta fer el relleu?
No serà un mur per afusellar a algú?
Però si és això, deu ser per nans
I si és per fer una barra lounge ara que vé l'estiu?
I un mostrador?
I si és una part de l'avió desaparegut?
Deu ser la caixa marró
Sens dubte: és un cementiri indiu
No pot ser res més
O sí?
No crec que sigui per tapar la senyera
És un espectre... realment no existeix
diumenge, 30 de març del 2014
Subscriure's a:
Missatges (Atom)